مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

697
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

332
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در ارتباط با صنعت لوازم خانگی

نویسندگان

کاظم الماسی رضا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش به ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در ارتباط با صنعت لوازم خانگی می پردازد. سه بعد وظیفه ای, مکانیکی و انسانی مدیریت تجربه مشتری در ارتباط با دو متغیر اعتماد و وفاداری مورد سنجش قرار گرفته است. جامعه ی آماری آن اعضای صنف لوازم خانگی و حجم نمونه 150 نفر بوده است. اطلاعات مورد نظر از طریق پرسشنامه جمع آوری شده و با نرم افزار SPSS تحلیل و ارزیابی شده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد تمامی ابعاد مدیریت تجربه مشتری با اعتماد و وفاداری مشتری ارتباط مستقیم دارد اما دو متغیر مستقل وظیفه ای و انسانی به ترتیب بر روی متغیر اعتماد و وفاداری بیشترین اثر را گذاشته اند. به همین خاطر هر سه بعد وظیفه ای و انسانی از اهمیت بالایی برخوردارند که می بایست در استراتژی های بازاریابی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کاظم الماسی، رضا. (1397). ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در ارتباط با صنعت لوازم خانگی. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898961/fa

    Vancouver: کپی

    کاظم الماسی رضا. ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در ارتباط با صنعت لوازم خانگی. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898961/fa

    IEEE: کپی

    رضا کاظم الماسی، “ارزیابی مدیریت تجربه مشتری در ارتباط با صنعت لوازم خانگی،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898961/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button