APA:
کپیشمس الدینی، زینب. (1397). شناسایی عوامل موثر بر برندسازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898970/fa
Vancouver:
کپیشمس الدینی زینب. شناسایی عوامل موثر بر برندسازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898970/fa
IEEE:
کپیزینب شمس الدینی، “شناسایی عوامل موثر بر برندسازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898970/fa