مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

547
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

242
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر برندسازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده

نویسندگان

شمس الدینی زینب

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در بازار ساخت یک برند قدرتمند, هدف بزرگی محسوب می شود زیرا که برند تجاری می تواند ارزشی بیش از ارزش متداول ایجاد نماید. در بازار طلا ی ایران نیز عواملی بر برندسازی نقش دارند که بر اعتماد مصرف کننده می افزاید. مقاله حاضر, از نظر هدف پژوهش, کاربردی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری در این پژوهش بازار طلا در تهران می باشد و به دلیل یکسان بودن جامعه آماری و نمونه آماری, نمونه گیری انجام نمی شود. روش تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق به دو روش توصیفی و استنباطی به تحلیل داده های به دست آمده از محل پرسشنامه پرداخته می شود. ابتدا با مطالعات کتابخانه ای و بررسی ادبیات تحقیق, عواملی که در شکل گیری برند موثر هستند استخراج گردید, با توجه به زیاد بودن تعداد عوامل از بین این متغیرها 37 عامل شناسایی و انتخاب گردید و در قالب پرسشنامه و طی سه مرحله روش دلفی فازی 34 عامل از بین این عوامل توسط خبرگان نهایی شدند. نتایج با استفاده از نظر خبرگان و تحلیل های داده های به دست امده انجام گرفته داده های مربوط به متغیرهای تحقیق نشان داد که متغیرهای موثر در برندسازی در صنعت طلا شامل که تصویر برند, ارتباط با مشتری, بازاریابی, تیپ شناسی, محصول استراتژی سازمان, موقعیت یابی می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شمس الدینی، زینب. (1397). شناسایی عوامل موثر بر برندسازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898970/fa

    Vancouver: کپی

    شمس الدینی زینب. شناسایی عوامل موثر بر برندسازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898970/fa

    IEEE: کپی

    زینب شمس الدینی، “شناسایی عوامل موثر بر برندسازی طلا و تاثیر آن بر اعتماد مصرف کننده،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898970/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button