مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,523
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,235
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارزیابی استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر صادرات شرکت های بازرگانی (نمونه مورد مطالعه: شرکت بازرگانی پتروشیمی)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی اینترنتی, مفهومی است که تمام فعالیت های بازاریابی را در بر می گیرد. دنیای بازار امروز, دنیای حضور در فضای دیجیتال است. خریداران بالقوه خواهان کسب اطلاعات در هر زمان و از طریق کانال های مختلف هستند. به یقین می توان گفت ارسال ایمیل, تبلیغات در شبکه های مجازی و یا پخش آگهی های تلویزیونی کافی نیستند. کلید موفقیت بازاریابی امروز همزیستی با مشتریان است و چنین امری جز با ارائه اطلاعات از طریق تمامی کانال های دیجیتال امکان پذیر نخواهد بود. هدف از انجام پژوهش برررسی و ارزیابی استراتژی های بازاریابی دیجیتال شرکت بازرگانی پتروشیمی می باشد. لذا پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و روش انجام پژوهش "توصیفی – تحلیلی" می باشد. جهت جمع آوری اطلاعات از روش های اسنادی و میدانی به صورت توام استفاده گردید و از ابزار پرسشنامه جهت جمعآوری اطلاعات استفاده شده است و پایایی پرسشنامه های مذکور از طریق آلفای کرونباخ محاسبه گردیده که پایایی آن عدد 0. 833 می باشد. جهت تجزیه و تحلیل داده از نرم افزار SPSS و آزمون های آماری T, آزمون دو جمله ای استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان می دهد که حمایت از توسعه فعالیت های آموزشی بازاریابی دیجیتال در بخش صادرات و ایجاد دفاتر نمایندگی بازاریابی دیجیتال در خارج از کشور روی توسعه صادرات تأثیر ندارد. از طرفی کمک به برنامه های بازاریابی دیجیتال روی توسعه صادرات تأثیر دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جهانگیری، عبدالفتاح، و وهاب زاده منشی، شادان. (1397). ارزیابی استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر صادرات شرکت های بازرگانی (نمونه مورد مطالعه: شرکت بازرگانی پتروشیمی). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898972/fa

    Vancouver: کپی

    جهانگیری عبدالفتاح، وهاب زاده منشی شادان. ارزیابی استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر صادرات شرکت های بازرگانی (نمونه مورد مطالعه: شرکت بازرگانی پتروشیمی). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898972/fa

    IEEE: کپی

    عبدالفتاح جهانگیری، و شادان وهاب زاده منشی، “ارزیابی استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر صادرات شرکت های بازرگانی (نمونه مورد مطالعه: شرکت بازرگانی پتروشیمی)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898972/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button