مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

523
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

237
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف این پژوهش تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور می باشد. مطالعه حاضر از هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات از نوع تحقیقات غیر آزمایشی است و از نظر نحوه اجرا توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک مسکن در شرق تهران است که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه 384 نفر و با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد. در این تحقیق جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است که به ترتیب عبارتند از 1-پرسشنامه محقق ساخته برندینگ بانک ها که با طیف 5 درجه ای لیکرت, عوامل موثر بر بردینگ را می سنجد و 2-پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان زیسامل و همکاران (1998) که مولفه های وفاداری مشتریان را می سنجد. روایی صوری و محتوایی و هماهنگی درونی هر دو پرسشنامه مورد استفاده در پژوهش مورد تایید متخصصان قرار گرفت. اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS و ضرایب همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چند متغیره تجزیه و تحلیل گردید. نتایج تحقیق نشان داد که بین دو متغیر برندینگ مناسب و اثربخشی وفاداری مشتریان رابطه خطی معنی داری وجود دارد. همچنین میان مولفه های دو متغیر فوق نیز رابطه معناداری یافت شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جهانگیری، عبدالفتاح، و وهاب زاده منشی، شادان. (1397). تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898974/fa

    Vancouver: کپی

    جهانگیری عبدالفتاح، وهاب زاده منشی شادان. تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898974/fa

    IEEE: کپی

    عبدالفتاح جهانگیری، و شادان وهاب زاده منشی، “تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898974/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button