APA:
کپیجهانگیری، عبدالفتاح، و وهاب زاده منشی، شادان. (1397). تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898974/fa
Vancouver:
کپیجهانگیری عبدالفتاح، وهاب زاده منشی شادان. تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898974/fa
IEEE:
کپیعبدالفتاح جهانگیری، و شادان وهاب زاده منشی، “تاثیر برندینگ مناسب بر اثربخشی وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن شهر تهران)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898974/fa