مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

930
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

389
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر خلاقیت برای پرورش هویت چند فرهنگی درپایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران

نویسندگان

عباس هاشمی تیناب

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از تحقیق حاضر بررسی اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر خلاقیت برای پرورش هویت چند فرهنگی درپایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران می باشد. روش انجام پژوهش توصیفی – پیمایشی می باشد که جامعه آماری آن 110 نفر آموزگار پایه ششم ابتدایی بود و حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان برآورد می شود و روش نمونه گیری به صورت تصادفی چند مرحله ای می باشد با توجه به حجم نمونه ای که از 86 نفر از فرمول کوکران و جدول مورگان بدست آمده به صورت تصادفی انتخاب و در پژوهش مورد استفاده قرار می گیرد. وابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته است که روایی آن توسط اساتید محترم و محققین بررسی و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ 852/0محاسبه گردیده. یافته پژوهش نشان دادکه روش تدریس مبتنی بر خلاقیت در تدریس مطالعات اجتماعی برای پرورش هویت چند فرهنگی در پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران سبب افزایش در شناخت هویت چند فرهنگی دانش آموزان شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباس هاشمی، تیناب. (1397). بررسی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر خلاقیت برای پرورش هویت چند فرهنگی درپایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران. کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری. SID. https://sid.ir/paper/899012/fa

    Vancouver: کپی

    عباس هاشمی تیناب. بررسی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر خلاقیت برای پرورش هویت چند فرهنگی درپایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899012/fa

    IEEE: کپی

    تیناب عباس هاشمی، “بررسی اثربخشی روش تدریس مبتنی بر خلاقیت برای پرورش هویت چند فرهنگی درپایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران،” presented at the کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899012/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button