مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,713
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

831
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مروری بر روش های تدریس دوره ابتدایی مبتنی بر برنامه های درسی تلفیقی هنر

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف اثبات تأثیر به کارگیری برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ابتدایی انجام شد. در این پژوهش تأثیر آموزش برنامه درسی به روش تلفیقی به وسیله هنر بر عملکرد یادگیری دانش آموزان بررسی شده است. روش انجام کار کتابخانه ای و مرور مطالعات پیشین در این زمینه بود. نتایج نشان داد که مطالعاتی که در این زمینه انجام شده اند نشان از تأثیر مثبت به کارگیری برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ابتدایی دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    متین فر، نرگس، و کیان، مرجان. (1397). مروری بر روش های تدریس دوره ابتدایی مبتنی بر برنامه های درسی تلفیقی هنر. کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری. SID. https://sid.ir/paper/899036/fa

    Vancouver: کپی

    متین فر نرگس، کیان مرجان. مروری بر روش های تدریس دوره ابتدایی مبتنی بر برنامه های درسی تلفیقی هنر. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899036/fa

    IEEE: کپی

    نرگس متین فر، و مرجان کیان، “مروری بر روش های تدریس دوره ابتدایی مبتنی بر برنامه های درسی تلفیقی هنر،” presented at the کنفرانس ملی یافته های نوین در حوزه یاددهی و یادگیری. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899036/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button