APA:
کپیساجدی، طاهره، میرعابدینی، سیدجواد، و یزدان پناه، احمدعلی. (1397). تحلیل وضعیت پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) به منظور بهبود رضایت مشترکین. همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. SID. https://sid.ir/paper/899156/fa
Vancouver:
کپیساجدی طاهره، میرعابدینی سیدجواد، یزدان پناه احمدعلی. تحلیل وضعیت پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) به منظور بهبود رضایت مشترکین. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899156/fa
IEEE:
کپیطاهره ساجدی، سیدجواد میرعابدینی، و احمدعلی یزدان پناه، “تحلیل وضعیت پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) به منظور بهبود رضایت مشترکین،” presented at the همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899156/fa