APA:
کپیابراهیمی، شیلان، و شاکری، رویا. (1397). نقش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد وفاداری در مشتریان و ارتباط آن ها با عملکرد مالی کسب و کار(مورد مطالعه: شرکت های مستقر فعال در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج). کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899271/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی شیلان، شاکری رویا. نقش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد وفاداری در مشتریان و ارتباط آن ها با عملکرد مالی کسب و کار(مورد مطالعه: شرکت های مستقر فعال در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899271/fa
IEEE:
کپیشیلان ابراهیمی، و رویا شاکری، “نقش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد وفاداری در مشتریان و ارتباط آن ها با عملکرد مالی کسب و کار(مورد مطالعه: شرکت های مستقر فعال در شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج)،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899271/fa