APA:
کپیخسروی، محمدامین، خسروی، امیرحسین، و خسروی، مرضیه. (1397). بررسی فاکتورهای موثر در افزایش وفاداری تجارت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای تصمیم گیری چند معیاره. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899278/fa
Vancouver:
کپیخسروی محمدامین، خسروی امیرحسین، خسروی مرضیه. بررسی فاکتورهای موثر در افزایش وفاداری تجارت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای تصمیم گیری چند معیاره. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899278/fa
IEEE:
کپیمحمدامین خسروی، امیرحسین خسروی، و مرضیه خسروی، “بررسی فاکتورهای موثر در افزایش وفاداری تجارت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای تصمیم گیری چند معیاره،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899278/fa