مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

327
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

162
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی علل نوسان نتایج مدل نظرسنجی رضایت مشترکین و ارائه مدل اصلاح شده جهت شرکت های توزیع برق

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف اصلی تحقیق, شناسایی ضعف ها و شکاف های نظرسنجی های سال های قبل و تبیین علل نوسان در نتایج نظرسنجی ها؛ معرفی مدل مناسب و استاندارد نظرسنجی رضایت برای شرکت های توزیع برق می باشد. روش اجرایی: روش تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از آنجایی که با طراحی مدل جدید سروکار دارد جنبه بنیادی نیز دارد و به منظور اخذ نظرات خبرگان با روش تحقیق پیمایشی پشتیبانی می شود. در این تحقیق ضمن بررسی آخرین دستاوردهای علمی در زمینه رضایت سنجی مشتریان و بررسی مستندات سازمانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ضعف ها و شکاف های نظرسنجی های سال های قبل و علل احتمالی بروز اختلاف در نتایج نظرسنجی ها بررسی شده و علل نوسان نتایج مدل نظرسنجی رضایت مشترکین تبیین می شوند. سپس مدل بهینه سنجش رضایت مشترکین متناسب با شرکت های توزیع برق با بررسی آخرین دستاوردهای علمی و آخرین استانداردهای کیفیت و رضایت سنجی از مشتریان شرکت های برق و مستندات سازمانی تجزیه و تحلیل شده شرکت توزیع نیروی برق استان البرز طراحی و به کمک نظرخواهی از خبرگان صنعت برق نسبت به تایید مدل اقدام و تبیین مدل اصلاح شده ( مناسب و استاندارد) جهت شرکت های توزیع برق اقدام شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهدوی، عبدالمحمد، و احمدی، اکرم. (1397). بررسی علل نوسان نتایج مدل نظرسنجی رضایت مشترکین و ارائه مدل اصلاح شده جهت شرکت های توزیع برق. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899291/fa

    Vancouver: کپی

    مهدوی عبدالمحمد، احمدی اکرم. بررسی علل نوسان نتایج مدل نظرسنجی رضایت مشترکین و ارائه مدل اصلاح شده جهت شرکت های توزیع برق. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899291/fa

    IEEE: کپی

    عبدالمحمد مهدوی، و اکرم احمدی، “بررسی علل نوسان نتایج مدل نظرسنجی رضایت مشترکین و ارائه مدل اصلاح شده جهت شرکت های توزیع برق،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899291/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button