مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

317
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

594
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه بین میزان جبران خدمات با تعلق سازمانی کارکنان کارخانه خودروسازی کرمان موتور

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین میزان جبران خدمات با تعلق سازمانی کارکنان کارخانه خودرو سازی کرمان موتور است که تعداد آن ها 3762 نفر می باشد و با استفاده از جدول مورگان 360 نفر انتخاب شدند. این مطالعه از نظر هدف پژوهش کاربردی است, از نظر شیوه گردآوری و تحلیل اطلاعات, تحقیقی توصیفی و از نوع همبستگی است. در این مطالعه برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه استفاده شده است و روایی آن برای میزان جبران خدمات 92/0 و تعلق سازمانی 90/0و پایایی آن برای میزان جبران خدمات 908/0 و تعلق سازمانی 889/0 به دست آمد. جهت تحلیل داده ها, از همبستگی اسپیرمن و تاوی_بی کندال(متغیرها کمی غیرنرمال) استفاده شده است. همچنین برای بررسی نرمال بودن متغیرها از آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف و شاپیرو-ویلک استفاده شده است. اطلاعات جمعآوری شده بااستفاده ازنرم افزارSPSSویراست 23 تجزیه و تحلیل گردید. نتایج به دست آمده نشان از وجود رابطه معنی دار بین میزان جبران خدمات و تعلق سازمانی می دهد. همچنین در این مطالعه مشخص شد که بین تمام مولفه های میزان جبران خدمات و تعلق سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. لذا پیشنهاد می گردد تا در سازمان ها و ادارات به پرداخت ها و دستمزدهای کارکنان اهمیت بیشتری داده و آینده ای سرشار از امید و خوشحالی و زندگی همراه با دلگرمی و هدفمند برای کارمئدان در نظر بگیرند و با بهبود وضعیتی که در زندگی دارند باعث سرزندگی و مجذوب شدن شوند و در نتیجه تعلق کارکنان به نحو مطلوبی افزایش یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسکریان، منصور، و تسلیمی، نسرین. (1397). بررسی رابطه بین میزان جبران خدمات با تعلق سازمانی کارکنان کارخانه خودروسازی کرمان موتور. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899326/fa

    Vancouver: کپی

    عسکریان منصور، تسلیمی نسرین. بررسی رابطه بین میزان جبران خدمات با تعلق سازمانی کارکنان کارخانه خودروسازی کرمان موتور. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899326/fa

    IEEE: کپی

    منصور عسکریان، و نسرین تسلیمی، “بررسی رابطه بین میزان جبران خدمات با تعلق سازمانی کارکنان کارخانه خودروسازی کرمان موتور،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899326/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button