APA:
کپینورانی، آمنه، و باغبان، مهدی. (1397). بررسی تاثیر رضایت مشتری در برندینگ مورد مطالعه (شرکت صنایع غذایی شیرین عسل). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/899586/fa
Vancouver:
کپینورانی آمنه، باغبان مهدی. بررسی تاثیر رضایت مشتری در برندینگ مورد مطالعه (شرکت صنایع غذایی شیرین عسل). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899586/fa
IEEE:
کپیآمنه نورانی، و مهدی باغبان، “بررسی تاثیر رضایت مشتری در برندینگ مورد مطالعه (شرکت صنایع غذایی شیرین عسل)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899586/fa