APA:
کپیرحمانی، محراب، طهرانیان، فاطمه، و باغبان، مهدی. (1397). عوامل موثر بر نگرش به برند مشارکتی (مطالعه موردی: صنعت چرم ایران و ایتالیا). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/899588/fa
Vancouver:
کپیرحمانی محراب، طهرانیان فاطمه، باغبان مهدی. عوامل موثر بر نگرش به برند مشارکتی (مطالعه موردی: صنعت چرم ایران و ایتالیا). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899588/fa
IEEE:
کپیمحراب رحمانی، فاطمه طهرانیان، و مهدی باغبان، “عوامل موثر بر نگرش به برند مشارکتی (مطالعه موردی: صنعت چرم ایران و ایتالیا)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899588/fa