APA:
کپیشهریاری، مانی، و ثابت روحانی، آرش. (1397). بررسی مهمترین عامل اثرگذاری ازبین عوامل آمیزه بازاریابی در ارتقا فروش محصولات در صنایع غذایی ایران. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/899592/fa
Vancouver:
کپیشهریاری مانی، ثابت روحانی آرش. بررسی مهمترین عامل اثرگذاری ازبین عوامل آمیزه بازاریابی در ارتقا فروش محصولات در صنایع غذایی ایران. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899592/fa
IEEE:
کپیمانی شهریاری، و آرش ثابت روحانی، “بررسی مهمترین عامل اثرگذاری ازبین عوامل آمیزه بازاریابی در ارتقا فروش محصولات در صنایع غذایی ایران،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899592/fa