APA:
کپیاحمدزاده، موسی. (1397). بررسی ارتباط بین درک ویژگی های برند و ایجاد وفاداری در مشتریان یا تصمیم به خرید مجدد محصولات آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: محصولات شرکت استاویتا). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/899604/fa
Vancouver:
کپیاحمدزاده موسی. بررسی ارتباط بین درک ویژگی های برند و ایجاد وفاداری در مشتریان یا تصمیم به خرید مجدد محصولات آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: محصولات شرکت استاویتا). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899604/fa
IEEE:
کپیموسی احمدزاده، “بررسی ارتباط بین درک ویژگی های برند و ایجاد وفاداری در مشتریان یا تصمیم به خرید مجدد محصولات آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه: محصولات شرکت استاویتا)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899604/fa