APA:
کپیمیرزایی ورزنه، سعید، شهیدی کاویانی، محمدعلی، و جعفرزاده، الهام. (1397). بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/899605/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی ورزنه سعید، شهیدی کاویانی محمدعلی، جعفرزاده الهام. بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899605/fa
IEEE:
کپیسعید میرزایی ورزنه، محمدعلی شهیدی کاویانی، و الهام جعفرزاده، “بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899605/fa