APA:
کپیسوری، فربد. (1399). ارزیابی رابطه ی بین فرآیند خلق دانش, مشتری مداری و عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های شهر یزد). کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899765/fa
Vancouver:
کپیسوری فربد. ارزیابی رابطه ی بین فرآیند خلق دانش, مشتری مداری و عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های شهر یزد). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899765/fa
IEEE:
کپیفربد سوری، “ارزیابی رابطه ی بین فرآیند خلق دانش, مشتری مداری و عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های شهر یزد)،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899765/fa