APA:
کپیپناهی، الهام. (1399). بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره). کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/899889/fa
Vancouver:
کپیپناهی الهام. بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899889/fa
IEEE:
کپیالهام پناهی، “بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره)،” presented at the کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899889/fa