مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

105
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

66
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره)

نویسندگان

پناهی الهام

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 به منظور رویارویی با تغییرات جدیدی که در دنیای رقابت امروزی رخ می دهد, سازمان ها باید به به دنبال جذب و کسب رضایت مشتریان باشند. تز این رو, هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) پرداخته بود. این تحقیق از لحاظ هدف, کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها از نوع تحقیقات میدانی است. جامعه آماری آن را 256 کارکنان شرکت کننده در دوره های آموزشی تشکیل می دهد. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 153 نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات تحقیق, شامل 3 پرسشنامه استاندارد؛ 1-مسؤلیت اجتماعی؛ 2-وفاداری مشتریان و 3-پرسشنامه اخلاق حرفه ای بود. جهت تعیین اعتبار محتوایی, پرسشنامه مقدماتی در اختیار متخصصین قرار داده و از آنها نظرخواهی و اصلاحات لازم انجام گردید. به منظور محاسبه قابلیت اعتماد از روش آلفای کرونباخ استفاده گردید که مقدار آلفای کرونباخ به ترتیب 84/. و 86/. و 89/. محاسبه گردید. یافته های تحقیق نشان داد که بین مسؤلیت اجتماعی و رضایت مشترریان رابطه وجود دارد و اخلاق حرفه ای بین این دو متغیر نقش میانجی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پناهی، الهام. (1399). بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره). کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/899889/fa

    Vancouver: کپی

    پناهی الهام. بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899889/fa

    IEEE: کپی

    الهام پناهی، “بررسی تاثیر مسؤلیت اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره)،” presented at the کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899889/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button