Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

332
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

162
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 صنعت سفر و گردش, یکی از بزرگترین صنایع جهانی است و هنوز نیز تغییرات بسیاری را پشت سر می-گذارد. با ظهور و معرفی فناوری جدید اینترنت, وظیفه سنتی دفاتر خدامات مسافرتی به عنوان برنامه ریزان تور و عاملین فروش برای عرضه کنندگان بسته های سفر, مورد تهدید واقع شده است. هدف مقاله نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران) است. تحقیق حاضر براساس هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی است. جامعه آماری این بررسی کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران و مشتریانی است که از خدمات این دفاتر استفاده کرده اند. تعداد نمونه گروه اول (مشتریان) 120و گروه دوم(کارکنان) 200 نفر هستند. برای بررسی رابطه بین متغییرها از تحلیل رگرسیون و همبستگی مبتنی بر نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج تحلیل داده های تحقیق حاکی از تاثیر مثبت مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات در دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خاکبیز، سعیدرضا، و جهانیان، منوچهر. (1399). نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران). کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900151/fa

    Vancouver: کپی

    خاکبیز سعیدرضا، جهانیان منوچهر. نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900151/fa

    IEEE: کپی

    سعیدرضا خاکبیز، و منوچهر جهانیان، “نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900151/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا