APA:
کپیخاکبیز، سعیدرضا، و جهانیان، منوچهر. (1399). نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران). کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900151/fa
Vancouver:
کپیخاکبیز سعیدرضا، جهانیان منوچهر. نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900151/fa
IEEE:
کپیسعیدرضا خاکبیز، و منوچهر جهانیان، “نقش مدیریت بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری و کیفیت خدمات کارکنان (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی تهران)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900151/fa