APA:
کپیابوعلی، سرور، و موجودی، امین. (1399). بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برند (مورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس). کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900154/fa
Vancouver:
کپیابوعلی سرور، موجودی امین. بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برند (مورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900154/fa
IEEE:
کپیسرور ابوعلی، و امین موجودی، “بررسی تاثیر رهبری برند و برندگذاری داخلی بر رفتار شهروندی برند با نقش میانجی دانش برند (مورد مطالعه: هتل های بین المللی پارس)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900154/fa