Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

610
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

319
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند در گردشگری سلامت

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 موضوع مقاله: ارزش ویژه برند گردشگری سلامت عبارت ا ست از مجموعه دارایی ها (یا بدهی های ) برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا تعیین می شود فراهم می گردد. با توجه به خصوصیات و ظرفبت های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مقاصد گردشگری ایران, در این پژوهش سعی شده است, الگویی برای ارزش ویژه برند در گردشگری سلامت برگرفته از مدل آکر که با توجه به شرایط ایران و بررسی های انجام شده بدست آمده است, ارائه گردد. روش تحقیق: در این تحقیق ابتدا به روش فراترکیب تحقیقات پیشین در این رابطه مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. سپس رو آمیخته که شامل روش کیفی و کمی می باشد اعمال شده است. ابتدا با نظریه داده بنیاد و با نرم افزار MAXQDA18 و سپس با استفاده از روش معادلات ساختاری و با نرم افزار SMArtPLS روی داده ها تحلیل صورت گرفته است. جامعه آماری این پژوهش برای بخش کیفی خبرگان شامل اساتید رشته بازاریابی و متخصصین گردشگری سلامت, و در بخش کمی استفاده کنندگان خارجی خدمات گردشگری سلامت در ایران می باشند. بحث و نتیجه گیری: نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند بیمارستان تحت تأثیر مستقیم آگاهی از برند, تداعی برند, کیفیت ادراک شده, وفاداری به برند, مسوولیت اجتماعی, ارزش شرکت, ارزش مشتری میباشد. در نتیجه در سطح کلان کشور سرمایه گذاری در این بخش و برندسازی و توجه به ارزش ویژه برند گردشگری سلامت می تواند ایران را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری سلامت در جهان تبدیل نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرتضایی، گلاره، وظیفه دوست، حسین، سعیدی، پرویز، و پقه، عبدالعزیز. (1399). اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند در گردشگری سلامت. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900156/fa

    Vancouver: کپی

    مرتضایی گلاره، وظیفه دوست حسین، سعیدی پرویز، پقه عبدالعزیز. اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند در گردشگری سلامت. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900156/fa

    IEEE: کپی

    گلاره مرتضایی، حسین وظیفه دوست، پرویز سعیدی، و عبدالعزیز پقه، “اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه برند در گردشگری سلامت،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900156/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا