APA:
کپیاکبری، جواد، موسوی زاده، سیدرضا، و سیدی، سیدایمان. (1399). بررسی اثر استاندارد سازی و سفارشی سازی خدمات بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی گری کیفیت خدمات و رضایت مشتری (مورد مطالعه شرکت بیمه دانا, استان البرز). کنفرانس علمی پژوهشی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران. SID. https://sid.ir/paper/900167/fa
Vancouver:
کپیاکبری جواد، موسوی زاده سیدرضا، سیدی سیدایمان. بررسی اثر استاندارد سازی و سفارشی سازی خدمات بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی گری کیفیت خدمات و رضایت مشتری (مورد مطالعه شرکت بیمه دانا, استان البرز). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900167/fa
IEEE:
کپیجواد اکبری، سیدرضا موسوی زاده، و سیدایمان سیدی، “بررسی اثر استاندارد سازی و سفارشی سازی خدمات بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی گری کیفیت خدمات و رضایت مشتری (مورد مطالعه شرکت بیمه دانا, استان البرز)،” presented at the کنفرانس علمی پژوهشی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900167/fa