مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

132
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

68
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی ازدیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور واحد سراوان)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف تحقیق بررسی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی ورتبه بندی آنها براساس اولویت واهمیت ازدیدگاه دانشجویان بوده است. آموزش وچالشهای مرتبط با آن همواره ازمهمترین مسایلی هستند که دانشگاه ها با آن سروکار دارند. باپیشرفت های حاصل شده درحوزه فناوری اطلاعات وارتباطات وگسترش آنهابه اکثر حوزه ها من جمله آموزش, دانشگاهها نیزدرکنارشیوه های سنتی آموزش به آموزش الکترونیکی روی آورده اند, لیکن جهت ماندگاری درفضای رقابتی شدید ایجاد شده, ناگزیربه شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر درموفقیت آموزش الکترونیکی, برنامه ریزی وسیاستگذاری مناسب درجهت آن می باشند. دانشگاه پیام نور واحدسراوان نیز همانندسایر دانشگاهها به آموزش الکترونیکی روی آورده است. دراین پژوهش با استفاده ازپرسشنامه ساخته شده توسط پژوهشگران قبلی در39 سوال درمقیاس لیکرت درسال 1398 نظریات همه 41 نفر دانشجوی رشته علوم تربیتی ورودی 1395 جمع آوری گردید وبوسیله نرم افزارspss26, تکنیکهای آمار توصیفی واستنباطی داده های بدست آمده مورد تحلیل وبررسی قرارگرفتند. ازمنظردانشجویان جامعه آماری عوامل تاثیرگذار بر موفقیت یادگیری الکترونیکی عبارتند از: یاددهنده, امکانات موردنیاز, محتوای آموزشی, یادگیرنده, مدیریت وقوانین ومقررات.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نعیمی، سمیر، اجباری، سکینه، و شهرکی مقدم، افشین. (1399). بررسی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی ازدیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور واحد سراوان). کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی. SID. https://sid.ir/paper/900339/fa

    Vancouver: کپی

    نعیمی سمیر، اجباری سکینه، شهرکی مقدم افشین. بررسی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی ازدیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور واحد سراوان). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900339/fa

    IEEE: کپی

    سمیر نعیمی، سکینه اجباری، و افشین شهرکی مقدم، “بررسی عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی ازدیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور واحد سراوان)،” presented at the کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900339/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button