مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

169
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

93
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر ابعاد تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش برند در صنعت پوشاک

نویسندگان

عموزاده محمدرضا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف این پژوهش, بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش مشتریان است. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش و ماهیت در زمره پژوهش های توصیفی-همبستگی به شمار می رود. جامعه آماری پژوهش را مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران تشکیل داده اند که با توجه به فرض نا محدود بودن جامعه آماری 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب و پرسشنامه از طریق نمونه گیری در دسترس در میانشان توزیع شده بود. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با طیف پنچ گزینه ای لیکرت است که پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ و روایی آن از طریق روایی محتوا و تحلیل عاملی تاییدی مورد تأیید قرار گرفت. تحلیل داده ها که از طریق نرم افزار SMART-PLS3 صورت گرفت نشان داد که تحریک, همدلی, آشنایی, تقویت برند و اخبار محصول به عنوان ابعاد تبلیغات تجاری و همچنین نگرش مشتریان بر تمایل به استفاده مجدد مشتریان تاثیر می گذارد. همچنین نقش تعدیلگری نگرش برند در ارتباط تبلیغات تجاری و تمایل به استفاده مجدد تایید شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عموزاده، محمدرضا. (1399). تاثیر ابعاد تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش برند در صنعت پوشاک. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/900587/fa

    Vancouver: کپی

    عموزاده محمدرضا. تاثیر ابعاد تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش برند در صنعت پوشاک. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900587/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا عموزاده، “تاثیر ابعاد تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش برند در صنعت پوشاک،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900587/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button