APA:
کپیعموزاده، محمدرضا. (1399). تاثیر ابعاد تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش برند در صنعت پوشاک. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/900587/fa
Vancouver:
کپیعموزاده محمدرضا. تاثیر ابعاد تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش برند در صنعت پوشاک. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900587/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا عموزاده، “تاثیر ابعاد تبلیغات تجاری بر تمایل به استفاده مجدد با تعدیلگری نگرش برند در صنعت پوشاک،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900587/fa