مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

346
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

234
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کار های نوپا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش به بررسی بازاریابی کارآفرینانه و ارتباط آن با کسب و کارهای نو پا پرداخته است. در ابتدا به تعریف بازاریابی و کارآفرینی که باعث خلق مفهوم «بازاریابی کارآفرینانه» و رسیدن به فهم مناسبی از وجه اشتراک رشته های بازاریابی و کارآفرینی و درک تأثیر رفتار کارآفرینانه روی بازاریابی و در مقابل آن اتخاذ رویکردهای نوآورانه در بازاریابی بوده است, پرداخته شده است. در تعریف و بررسی کسب و کار های نوپا می توان گفت, افزون بر اهمیت اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی, در شرایط ناپایدار و نامطمئن امروزی-ناشی از مسائلی مانند بحران اقتصادی جهانی و همچنین تحریم ها-می توانند گره گشای مسائل بسیاری در کشور باشند. مطالعات نشان داده است کسب و کارهای کوچک و متوسط نقش مهمی در اقتصاد یک کشور ایفا می کنند. جریان بازاریابی کارآفرینانه, به عنوان فرصتی امیدوارکننده برای توضیح بازاریابی مرتبط با شرکت های کوچک و دارای منابع محدود است و از طریق اقدامات کارآفرینی هدایت می شود. بازاریابی کارآفرینانه, قادر به این است که شرکت ها را به منظور تطبیق با تغییرات شناسایی شده, کمک و راهنمایی نماید. در ارتباط بین مفاهیم پژوهش باید بازاریابی کارآفرینانه را یک روح, یک جهت-گیری و نوعی فرآیند مشتاقانة دنبال کردن فرصت ها و ایجاد, رشد کسب وکار به منظور خلق ارزش برای مشتریان دانست.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحیمی، ایمان، غلامی، ابوالفضل، گودرزی، امین، خیاط، محمدامین، و موسوی، زهراسادات. (1399). مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کار های نوپا. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/900605/fa

    Vancouver: کپی

    رحیمی ایمان، غلامی ابوالفضل، گودرزی امین، خیاط محمدامین، موسوی زهراسادات. مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کار های نوپا. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900605/fa

    IEEE: کپی

    ایمان رحیمی، ابوالفضل غلامی، امین گودرزی، محمدامین خیاط، و زهراسادات موسوی، “مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کار های نوپا،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900605/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button