Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

533
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

139
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر نام تجاری بر میزان فروش خدمات بیمه ای (مورد مطالعه: خدمات بیمه آسیا)

نویسندگان

سقاس طوسی مریم

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه در محیط رقابتی لازم است که مدیران مؤسسات, توانایی هایشان را درتعیین عوامل مهم انتخاب محصول برای بخش هایی از بازار که تمایل به جذب و خدمت کردن به آن را دارند, توسعه دهند. مدیران موسسات باید تشخیص بدهند که چه چیزی برای مشتریان آنها در بازار هدفشان مهم است و چگونه نقاط قوت مؤسسه با نقاط قوت رقبایشان مورد مقایسه قرار می گیرد. پژوهش حاضر به بررسی تاثیر متغیر «سن برند» بر «عوامل کلیدی در ایجاد نام ونشان تجاری مثبت گرا» محصول خدمات بیمه اسیا پرداخته است. در کنار متغیر «سن برند», تاثیر مستقیم سایر متغیرها شامل«اعتماد به برند», «هویت برند« و «کیفیت ادراک شده» نیز بر «عوامل کلیدی در ایجاد نام ونشان تجاری مثبت گرا» سنجیده شده است. در این راستا آزمون های همبستگی, تحلیل مسیر و رگرسیون چندگانه توسط نرم افزارهایSPSS 22و AMOS 22انجام گرفت. نتایج نشان دادند از بین متغیرهای فوق, تاثیر مستقیم متغیرهای «اعتماد به برند» و «کیفیت ادراک شده» بر متغیر «عوامل کلیدی در ایجاد نام ونشان تجاری مثبت گرا» معنی دار است. نتایج این تحقیق نشان داد که شدت تاثیر غیر مستقیم سن برند بر عوامل کلیدی در ایجاد نام ونشان تجاری مثبت گرا, بیشتر از اثر مستقیم آن است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سقاس طوسی، مریم. (1400). بررسی تاثیر نام تجاری بر میزان فروش خدمات بیمه ای (مورد مطالعه: خدمات بیمه آسیا). کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900707/fa

    Vancouver: کپی

    سقاس طوسی مریم. بررسی تاثیر نام تجاری بر میزان فروش خدمات بیمه ای (مورد مطالعه: خدمات بیمه آسیا). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900707/fa

    IEEE: کپی

    مریم سقاس طوسی، “بررسی تاثیر نام تجاری بر میزان فروش خدمات بیمه ای (مورد مطالعه: خدمات بیمه آسیا)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900707/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا