مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

252
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

226
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش ایزو در سازمان های موفق

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 همان طورکه می دانید استمرار و پایداری سازمان ها در گرو ارتقای عملکرد اجرایی در حوزه ی عملیاتی و تجاری و در پی آن جلب رضایت مشتری است. لذا کیفیت مهم ترین عامل برای موفقیت در بازارهای جهانی است و پاسخ به این سوال که چگونه می توان میزان رضایت مشتریان را افزایش بخشید؟ همواره در گذر زمان چالش برانگیز بوده است. از اینرو سازمانهایی در عرصه رقابت موفق ترند که با ایجاد مزیت رقابتی در سطح کلان بتوانند گوی سبقت را بربایند. حال ذکر این نکته بسیار مهم و ضروری که تمامی برنامه ها و متدهای مربوط به استانداردهای ایزو به منظور یاری رساندن نهادها در جهت اجرای سودمند و مؤثر سیستم مدیریت کیفیت تدوین می شوند, مستلزم به کارگیری عواملی چون نیروی اداری, فنی و انسانی تواماً در راستای بهبود کیفیت و خلق اهداف سازمان هاست که این خود مستلزم تجزیه وتحلیل فرآیندهای سیستماتیک که شالوده اصلی مدیریت کیفیت به شمار می روند, هستند. بنابراین کیفیت صرفاً به معنای رجحان نیست بلکه پیروی از الگویی است استاندارد که منجر به نظم, قانون, ضابطه و امثال آن می شود. در این راستا استاندارد و ایزو دو اهرم مکمل در تبیین مفهوم کلی کیفیت به شمار می روند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فخاریان، بهاره، اسدی، الناز، حاجیها، امیرحسین، و سرحدی، علیرضا. (1399). نقش ایزو در سازمان های موفق. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/900728/fa

    Vancouver: کپی

    فخاریان بهاره، اسدی الناز، حاجیها امیرحسین، سرحدی علیرضا. نقش ایزو در سازمان های موفق. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900728/fa

    IEEE: کپی

    بهاره فخاریان، الناز اسدی، امیرحسین حاجیها، و علیرضا سرحدی، “نقش ایزو در سازمان های موفق،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900728/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button