مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,775
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

982
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی ویژگی های افراد اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران (مطالعه موردی: صنعت پوشاک در اینستاگرام

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

بازاریابی تأثیرگذار (اینفلوئنسر مارکتینگ) سراسر جهان در حال گسترش است و بازاریابان تشویق شده اند این استراتژی بازاریابی را به عنوان گزینه های اساسی خود ببینند. امروزه صنعت پوشاک و لباس مورد توجه زیادی قرار گرفته است و به یک روزمره در زندگی افراد تبدیل شده است. دنیای آنلاین بستری برای فروش و دستیابی به مخاطبان هدف است. یکی از راه های مؤثر, استفاده از تأثیرگذاران در کمپین های بازاریابی است. تأثیرگذاران صنعت پوشاک و لباس تأثیر زیادی بر دنبال کنندگان خود دارند. این پژوهش به دنبال عوامل قصد خریدی است که افراد تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در صنعت پوشاک و لباس دارند. تأثیرگذاری قصد خرید کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام بررسی شده است و به نظریه های اعتبار منبع و مدل های جذابیت منبع استناد شده است. متغیرهای استفاده شده, اعتماد داشتن, تخصص, شباهت, آشنایی و دوست داشتنی بودن است. همچنین از روش های کمی و پرسشنامه های نظرسنجی برای به دست آوردن داده های کاربران اینستاگرامی بالاتر از 15 سال استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از نرم افزار های SPSS و SmartPLS استفاده شده است. نتایج بدست آمده از قصد خرید مثبت تحت تأثیر متغیرهای شباهت و آشنایی حکایت دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رخشانی زاده، محمد، فتاحی امین، امیرمحمد، دولت زاده، هیراد، و خلیلی نصر، آرش. (1399). بررسی ویژگی های افراد اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران (مطالعه موردی: صنعت پوشاک در اینستاگرام. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/900731/fa

    Vancouver: کپی

    رخشانی زاده محمد، فتاحی امین امیرمحمد، دولت زاده هیراد، خلیلی نصر آرش. بررسی ویژگی های افراد اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران (مطالعه موردی: صنعت پوشاک در اینستاگرام. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900731/fa

    IEEE: کپی

    محمد رخشانی زاده، امیرمحمد فتاحی امین، هیراد دولت زاده، و آرش خلیلی نصر، “بررسی ویژگی های افراد اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران (مطالعه موردی: صنعت پوشاک در اینستاگرام،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900731/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button