APA:
کپیمناصیر، وفا، و میجانی، میترا. (1399). بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش). همایش ملی مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع. SID. https://sid.ir/paper/900826/fa
Vancouver:
کپیمناصیر وفا، میجانی میترا. بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900826/fa
IEEE:
کپیوفا مناصیر، و میترا میجانی، “بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش)،” presented at the همایش ملی مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900826/fa