مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

286
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

184
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه بیش از پیش شاهد افزایش استفاده از اینترنت, مطرح شدن آن به عنوان مهمترین مزیت رقابتی با بازار سنتی و نقش آن در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها هستیم. از مهمترین تبعات شیوع اینترنت به خصوص در شروع پاندومی ویروس کرونا, به راه افتادن موج جدید کسب وکارهای الکترونیکی و به ویژه افزایش فروشگاه های آنلاین است که باعث تغییر در رفتار و شیوه های خرید مصرف کنندگان شده است. به همین منظور, مطالعة ادراک آنها از این فضای جدید مهم جلوه میکند. هدف از این مقاله, بررسی تاثیر عوامل موثر بر قصد خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان با تاکید نقش متغیر میانجی ارزش ادراک شده است. روش تحقیق این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت جزء تحقیق های توصیفی و پیمایشی می باشد. به منظور توسعه مدل و ارایه فرضیه ها از مطالعات کتابخانه ای وتوزیع پرسشنامه بین جامعه آماری متشکل از 390 نفر از شهروندان جزیره کیش صورت گرفت. جهت گرد آوری داده ها از نمونه گیری تصادفی ساده و برای تبیین مدل از تکنیک مدل سازی و معادلات ساختاری ( SPSS وSmart pls3) و آزمون سوبل استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد که در فروشگاه های آنلاین, طراحی سایت, اعتماد, انتظارات مشتری, کیفیت خدمات برارزش ادراک شده و همچنین خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان به صورت مستقیم تاثیر مثبت دارد. علاوه بر آن, مشخص شد طراحی سایت, اعتماد, انتظارات مشتری, کیفیت خدمات با نقش میانجی ارزش ادراک شده بر قصد خرید مجدد آنلاین رابطه مثبت و معنی داری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مناصیر، وفا، و میجانی، میترا. (1399). بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش). همایش ملی مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع. SID. https://sid.ir/paper/900826/fa

    Vancouver: کپی

    مناصیر وفا، میجانی میترا. بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900826/fa

    IEEE: کپی

    وفا مناصیر، و میترا میجانی، “بررسی عوامل موثر بر خرید مجدد آنلاین و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی با تاکید بر نقش میانجی گری ارزش ادراک شده (مطالعه موردی: فروشگاه های آنلاین جزیره کیش)،” presented at the همایش ملی مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900826/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button