Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

452
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

168
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه رهبری در بازاریابی و مدیریت دانش درفضای تجارت الکترونیک مطالعه موردی شرکت های بازاریابی تهران

نویسندگان

محبی کندسری اسماعیل

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

اعتماد مشتریان یکی از فاکتور های کلیدی و از عناصر اصلی موفقیت در تجارت الکترونیکی است. تا آنجا که بسیاری از صاحب نظران کلید موفقیت در تجارت الکترونیک را ایجاد و استقرار فراگرد مطمئن و مورد اعتماد برای خریدار می دانند. با وجود این معنا ومفهوم اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک و ابعاد و عوامل مؤثر بر آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. هدف این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک در فروشگاه اینترنتی ایران تجارت در شهر تهران در سال 99 است. روش تحقیق و جمع آوری اطلاعات, کتابخانه ای و میدانی است و بدین منظور از ابزار پرسش نامه محقق ساخته استفاده شده است. جامعه ی آماری تحقیق, مشتریانی هستند که از فروشگاه الکترونیکی ایران تجارت به صورت الکترونیکی خرید کرده اند, که از میان آنان نمونه گیری تصادفی صورت گرفت. فرضیه های تحقیق در چهارچوب عوامل فردی, شرکتی و زیرساختی مطرح و از طریق آمار توصیفی و استنباطی مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که به جز فرضیه ی مربوط به عوامل فردی, سایر فرضیه های تحقیق تأیید می شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محبی کندسری، اسماعیل. (1400). بررسی رابطه رهبری در بازاریابی و مدیریت دانش درفضای تجارت الکترونیک مطالعه موردی شرکت های بازاریابی تهران. کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900974/fa

    Vancouver: کپی

    محبی کندسری اسماعیل. بررسی رابطه رهبری در بازاریابی و مدیریت دانش درفضای تجارت الکترونیک مطالعه موردی شرکت های بازاریابی تهران. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900974/fa

    IEEE: کپی

    اسماعیل محبی کندسری، “بررسی رابطه رهبری در بازاریابی و مدیریت دانش درفضای تجارت الکترونیک مطالعه موردی شرکت های بازاریابی تهران،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900974/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا