مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

329
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

102
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجی گری تصویر برند

نویسندگان

برمر نیما

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 زمینه و هدف: با ظهور شبکه های اجتماعی متنوع, بازاریابی از طریق این ابزارهای الکترونیکی تغییرات چشمگیری پیدا کرده است. اینستاگرام و افراد تاثیرگذار در این شبکه اجتماعی, یکی از راهکارهای سازمان ها برای بهبود تصویر برند و افزایش خرید است. از این رو, پژوهش حاضر در تلاش است تا اثرگذاری ویژگی های افراد تاثیرگذار در اینستاگرام را بر قصد خرید و تصویر برند بسنجد. روش شناسی: این تحقیق از نوع کمی, با هدف کاربردی و به روش توصیفی-پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش 385 نفر از افراد دارای اکانت در اینستاگرام هستند که افراد تاثیرگذار را دنبال می کنند. جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه تصویر برند, قصد خرید و ویژگی های افراد تاثیرگذار استفاده شد. در پژوهش حاضر برای بررسی و تایید نهایی روایی محتوا از تکنیک تحلیل عاملی تاییدی و راهنمایی اساتید استفاده شد. همچنین پایایی این پرسشنامه ها پس از محاسبه آلفای کرونباخ تایید گردید. برای تحلیل داده ها از حداقل مجذورات جزئی(PLS) و نرم افزار SMARTPLS استفاده شد. یافته ها: با توجه به نتایج می توان گفت که ویژگی های تاثیرگذاران در شبکه اجتماعی اینستاگرام می تواند باعث بهبود تصویر برند شده و دنبال کنندگان را به خرید محصولات و خدمات معرفی شده, تشویق کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    برمر، نیما. (1400). بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجی گری تصویر برند. کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900979/fa

    Vancouver: کپی

    برمر نیما. بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجی گری تصویر برند. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900979/fa

    IEEE: کپی

    نیما برمر، “بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجی گری تصویر برند،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900979/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button