APA:
کپیبرمر، نیما. (1400). بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجی گری تصویر برند. کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900979/fa
Vancouver:
کپیبرمر نیما. بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجی گری تصویر برند. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900979/fa
IEEE:
کپینیما برمر، “بررسی ویژگی های تاثیرگذاران شبکه اینستاگرام و قصد خرید با میانجی گری تصویر برند،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900979/fa