APA:
کپینادری راد، امیر، صابری، حسن، و محترم، رحیم. (1400). بررسی نقش شفافیت سبز بر ارزش ادراک شده ی سبز مصرف کننده, ارتباط خود-برند و وفاداری به برند. کنفرانس علمی پژوهشی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران. SID. https://sid.ir/paper/901007/fa
Vancouver:
کپینادری راد امیر، صابری حسن، محترم رحیم. بررسی نقش شفافیت سبز بر ارزش ادراک شده ی سبز مصرف کننده, ارتباط خود-برند و وفاداری به برند. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901007/fa
IEEE:
کپیامیر نادری راد، حسن صابری، و رحیم محترم، “بررسی نقش شفافیت سبز بر ارزش ادراک شده ی سبز مصرف کننده, ارتباط خود-برند و وفاداری به برند،” presented at the کنفرانس علمی پژوهشی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901007/fa