مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

379
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

163
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارزیابی روابط برند-مشتری، قصد رفتاری و پذیرش قیمت مشتریان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, ارزیابی روابط برند – مشتری, قصد رفتاری و پذیرش قیمت مشتریان بوده؛ تحقیق از نظر هدف, کاربردی و از حیث روش تحقیق, توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش در پاییز سال 1399, به تعداد 420 نفر و روش نمونه گیری؛ بصورت طبقه ای نسبی با فرمول کوکران و به تعداد 201 تعیین گردید. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد 20 گویه ای بوده که روایی آن به طریق صوری و محتوایی (محدوده CVR و CVI بین 75/0 تا 0/1 و 80/0 تا 0/1) و پایایی آن به روش آلفای کرونباخ بمیزان 83/0 تائید گردید. داده ها از طریق نرم افزارهایSPSS و SMARTPLS با استفاده از آزمون تی تک نمونه ای و تحلیل مسیر تجزیه و تحلیل گردید. طبق نتایج آزمون تی تک نمونه ای, وضعیت متغیر اعتماد, مطلوب, متغیرهای رضایتمندی, قصد رفتاری و پذیرش قیمت, در حد متوسط و متغیر تعهد دارای وضعیت نامطلوب است. آزمون فرضیه های پژوهش نشان داد, متغیر اعتماد بر رضایتمندی(ضریب مسیر 268/0 و مقدار تی 548/3), تعهد(454/0 و 706/7) و قصد رفتاری(182/0 و 579/2), متغیر رضایتمندی بر تعهد(161/0 و 648/2), قصد رفتاری(183/0 و 12/3) و پذیرش قیمت(274/0 و 488/4), متغیر تعهد بر قصد رفتاری(298/0 و 113/4) و پذیرش قیمت(407/0 و 862/6), تاثیر معناداری داشته, اما قصد رفتاری بر پذیرش قیمت(114/0 و 78/1), فاقد تاثیر معنادار بوده, پس فرضیه های اول تا هشتم, تایید و فرضیه نهم, رد گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خسروی پور، پریسا، و روستا، علیرضا. (1400). ارزیابی روابط برند-مشتری, قصد رفتاری و پذیرش قیمت مشتریان. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901200/fa

    Vancouver: کپی

    خسروی پور پریسا، روستا علیرضا. ارزیابی روابط برند-مشتری, قصد رفتاری و پذیرش قیمت مشتریان. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901200/fa

    IEEE: کپی

    پریسا خسروی پور، و علیرضا روستا، “ارزیابی روابط برند-مشتری, قصد رفتاری و پذیرش قیمت مشتریان،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901200/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button