APA:
کپیانصاری اردلی، علی. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند, کیفیت ادراک شده, تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901211/fa
Vancouver:
کپیانصاری اردلی علی. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند, کیفیت ادراک شده, تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901211/fa
IEEE:
کپیعلی انصاری اردلی، “بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند, کیفیت ادراک شده, تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901211/fa