مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

301
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

122
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند، کیفیت ادراک شده، تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد

نویسندگان

انصاری اردلی علی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند, کیفیت ادراک شده, تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد می باشد. در این مطالعه توصیفی-پیمایشی است که مبتنی بر روش مدل سازی معادلات ساختاری می باشد جامعه آماری شامل کلیه مشتریان شعب بانک انصار در شهر مشهد بود که, با نمونه گیری در دسترس 400 نفر از این مشتریان انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بازار یابی رابطه مدار و پرسشنامه ارزش ویژه برند بود. فرضیه های پژوهش با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری آزمون شدند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و برای مدل سازی از نرم افزار AMOS استفاده شد, که در این راستا همه فرضیه های پژوهش در سطح اطمینان 95 درصد مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان داد که, آزمون فرضیه های پژوهش در 1) بازاریابی رابطه مدار با ضریب 43/0 بر ارزش ویژه برند اثرگذار است 2) بازاریابی رابطه مدار با ضریب 45/0 بر کیفیت ادراک شده برند اثرگذار است 3) بازاریابی رابطه مدار با ضریب 30/0 بر تصویر ذهنی برند اثر گذار است 4) تأثیر بازاریابی رابطه مدار بر وفاداری به برند بانک انصار بود اثرگذار است. باتوجه به نتایج بدست آمده در نهایت مدل پذیرفته شده پژوهش ارائه شده است و بر مبنای آن پیشنهادهایی برای بانک انصار و دیگر پژوهشگران بیان شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    انصاری اردلی، علی. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند, کیفیت ادراک شده, تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901211/fa

    Vancouver: کپی

    انصاری اردلی علی. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند, کیفیت ادراک شده, تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901211/fa

    IEEE: کپی

    علی انصاری اردلی، “بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند, کیفیت ادراک شده, تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901211/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button