Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

369
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

170
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

میزان تاثیر بازاریابی بر جذب گردشگر

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه صنعت گردشگری یکی از صنایع پربازده خدماتی است که به سرمایه گذاری سنگین اولیه هم نیاز نداشته و با استرانژی های مختلف بازاریابی می توان گردشگران زیادی را به مقاصد مورد نظر جذب نموده و چرخ اقتصادی کشور را به گردش دراورد. در صنعت گردشگری از ابزارهای مختلف تبلیغات بعنوان مهمترین و گسترده ترین روشها جهت حداکثرنمودن سوداوری استفاده می شود. یکی از ابزارهای مهم بازاریابی, رسانه های تبلیغاتی تلویزیون, رادیو, اینترنت, روزنامه ها و مجلات است که در میزان تاثیر مخاطب اهمیت زیادی دارد و استفاده درست از آن باعث افزایش تاثیر پیام می شود, هدف از تحقیق حاضر پاسخگویی به این سوال است که آیا بازاریابی بر جذب گرداشگران اثر دارد؟ و اینکه کدام یک از رویه های بازاریابی بیشترین تاثیر بر جذب گردشگران را دارد؟ جامعه آماری تحقیق 255 نفر می باشد, با استفاده از جدول نمونه گیری مورگان 150 نفر انتخاب شده است. پس از توزیع پرسشنامه ها و تجزیه و تحلیل آماری از نرم افزارهای Excel و SPSS 23 استفاده شده است, سپس این نتایج حاصل شد که بازاریابی بر جذب گردشگران تاثیر داشته و از میان رویه های مختلف, استراتژی تبلیغات, مهمترین و گسترده ترین روش جهت حداکثرنمودن سوداوری درین صنعت می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    براهویی پیرنیا، بهاره، اتابک نیا، مهدیه، و دانائی، هدی. (1400). میزان تاثیر بازاریابی بر جذب گردشگر. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901226/fa

    Vancouver: کپی

    براهویی پیرنیا بهاره، اتابک نیا مهدیه، دانائی هدی. میزان تاثیر بازاریابی بر جذب گردشگر. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901226/fa

    IEEE: کپی

    بهاره براهویی پیرنیا، مهدیه اتابک نیا، و هدی دانائی، “میزان تاثیر بازاریابی بر جذب گردشگر،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901226/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا