Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

221
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

61
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران)

نویسندگان

غفاری علیرضا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از انجام این تحقیق, بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی در شعب بانک ملت شهر تهران, بود. از روش توصیفی-همبستگی برای انجام این تحقیق استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیة مدیران و معاونان و کارکنان ارشد شعب بانک ملت شهر تهران به تعداد 700 نفر بودند که بر اساس فرمول کوکران, حجم نمونه لازم 248 نفر تعیین شدند. برای بررسی متغیر های تحقیق از ابزار پرسشنامه استفاده شد که دارای 21 سوال است. پایایی پرسش نامه ها به وسیله ضریب آلفای کرونباخ تایید شد, روایی محتوایی پرسش نامه ها توسط جمعی از اساتید دانشگاه و روایی سازه آنها توسط تحلیل عاملی تاییدی مورد تایید قرار گرفت. از روش های آمار استنباطی از نوع پارامتریک, از قبیل آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای اطمینان از نرمال بودن داده ها و مدل معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به کمک نرم افزار لییزرل جهت آزمون فرضیه ها استفاده شده است. مهمترین یافته های تحقیق نشان داد که, جهت گیری بازاریابی الکترونیک بر عملکرد استراتژیک کسب وکار تأثیر مثبت دارد, جهت گیری بازاریابی الکترونیک بر اعتماد الکترونیک تأثیر مثبت دارد, اعتماد الکترونیک بر عملکرد استراتژیک کسب وکار تأثیر مثبت دارد, اعتماد الکترونیک در رابطه بین جهت گیری بازار و عملکرد استراتژیک کسب وکار نقش میانجی مثبت دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    غفاری، علیرضا. (1400). بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران). کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901228/fa

    Vancouver: کپی

    غفاری علیرضا. بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901228/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا غفاری، “بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901228/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا