Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

234
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

73
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ساخت دهی نرم به عوامل شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده ازترکیب تکنیک DEMATEL و ISM

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در سال های اخیر, توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی به خواسته های آنان, در بخش تولید و خدمات, مدیریت ارتباط با مشتری یک الگوی کسب و کار با چشم انداز چندگانه است که متشکل از مردم, فرآیندها و تکنولوژی است. در این پژوهش برای بخش اول, یعنی برای شناسایی عوامل شکست پروژه های CRM, از روش مرور ادبیات سیستماتیک استفاده شده است. و اما برای بخش دوم پژوهش یعنی جهت سطح بندی عوامل شکست پروژه های CRM, از ترکیب تکنیک DEMATEL و ISM استفاده شده است. هدف این پژوهش ساخت دهی نرم به عواملی است, که باعث شکست در پروژه های CRM می شوند. در این مقاله 14 عامل خطر و شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی گردید. که بر اساس نتایج دوعامل ضعف در زیرساخت های ارتباطی و کیفیت نامطلوب ارتباطات و تغییر در مالکان و مدیران ارشد, به عنوان تاثیرگذارترین عوامل در شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری (عوامل زیربنایی) شناسایی شدند و باقی عوامل به عنوان عوامل روبنایی سطح بندی شدند. نتایج به دست آمده در این پژوهش می تواند به سازمان هایی که قصد اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارند شناخت خوبی از عواملی که باعث شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری می شوند را بدهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شاهبندرزاده، حمید، و شبانکاره، شبنم. (1400). ساخت دهی نرم به عوامل شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده ازترکیب تکنیک DEMATEL و ISM. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901248/fa

    Vancouver: کپی

    شاهبندرزاده حمید، شبانکاره شبنم. ساخت دهی نرم به عوامل شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده ازترکیب تکنیک DEMATEL و ISM. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901248/fa

    IEEE: کپی

    حمید شاهبندرزاده، و شبنم شبانکاره، “ساخت دهی نرم به عوامل شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با استفاده ازترکیب تکنیک DEMATEL و ISM،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901248/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا