مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

463
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

203
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک آینده)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

هوش سازمانی معیار کمی برای کارآمدی سازمان در انتشار اطلاعات, تصمیم گیری و اجرا می باشد. سازمان ها برای حفظ حیات و کارکرد خود نیازمند کارکنان هوشمند می باشند تا بتوانند به نحو اثربخش تری به وظایف خود عمل کنند, از این رو, هدف این پژوهش بررسی تأثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی می باشد, در این تحقیق برای ساختن فرضیه و گردآوری اطلاعات در مورد ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق از روش کتابخانه ای استفاده شد که شامل بررسی پایان نامه ها و تحقیقات موجود و مرتبط با موضوع, مطالعه مقالات و کتب لاتین و فارسی مرتبط و همچنین استفاده از اینترنت می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی انجام شده است. روایی و پایایی تحقیق بترتیب از طریق روایی محتوا, آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت, با توجه به محدود بودن حجم جامعه که کارکنان بانک آینده در شهر تهران1400نفر می باشند, از فرمول کوکران با حجم نمونه مشخص استفاده شد و تعداد301 نفر تعیین گردید. برای جمع آوری داده ها, 301 پرسشنامه در میان کارکنان شعب مختلف بانک آینده در شهرتهران توزیع شد. روش نمونه گیری تحقیق خوشه ای می باشد, با توجه به اینکه تعداد شعبات بانک آینده در شهر تهران 102 شعبه می باشد, ابتدا از هر منطقه شمال, جنوب, شرق, غرب, هفت شعبه بصورت تصادفی انتخاب گردید و سپس برای انتخاب کارکنان ستادی با حداقل مدرک کارشناسی, از روش تصادفی ساده استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل داده ها نشان داد هوش سازمانی بر یادگیری سازمانی تأثیر معنادار مثبتی دارد. یادگیری سازمانی بر چابکی سازمانی تأثیر معنادار مثبتی دارد. یادگیری سازمانی بر چابکی سازمانی تأثیر معنادار مثبتی دارد. در ادامه پیشنهاداتی در جهت کارایی هر چه بهتر کارکنان به بانک آینده ارائه گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قلیپورفریدونی، شهربانو، و عسکری جونوش، حمیدرضا. (1400). تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک آینده). کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. SID. https://sid.ir/paper/901652/fa

    Vancouver: کپی

    قلیپورفریدونی شهربانو، عسکری جونوش حمیدرضا. تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک آینده). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901652/fa

    IEEE: کپی

    شهربانو قلیپورفریدونی، و حمیدرضا عسکری جونوش، “تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی (مطالعه موردی بانک آینده)،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901652/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button