مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

168
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

37
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مدلسازی عوامل موثر بر هوش هیجانی و مدیریت رفتار با مشتری و فروش نقدی در شرکت های خصوصی شهر کرمانشاه

نویسندگان

ایزدی رومینا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این تحقیق با هدف کلی بررسی تاثیر رابطه بین هوش هیجانی و نحوه رفتار با مشتری بر فروش نقدی در شرکت های خصوصی استان کرمانشاه انجام شده است. مضمون از این نگارش این است که ما ارتباط و تاثیر میزان هوش هیجانی را بررسی کرده و به رویکرد مدیریتی رفتار با مشتری که این مقوله به درک مشتری و تاثیر گذاشتن بر او که یک رابطه پیوسته و مناسب است و میزان تاثیر گزاری ان ها را در مسیله ی مهم فروش به صورت نقدی که امروزه با توجه به رقابتی شدن بازار در ارایه خدمات به مشتری به مبحث مهمی تبدیل شده است را مورد مطالعه قرار میدهیم. تحقیق حاضر توصیفی-پیمایشی با هدف بررسی تأثیر هوش هیجانی 288 شرکت خصوصی استان کرمانشاه به روش نمونه گیری تصادفی ساده بر فروش نقدی و مدیریت رفتار با مشتریان, انجام شد. جمع آوری داده از طریق سه پرسشنامه استاندارد, پرسشنامه هوش هیجانی سیبریا شرینگ, پرسشنامه مهارت فروش دوبهل کار و همکاران 2015 وپرسشنامه مدیریت رفتار با مشتری سین و همکاران 2005 میباشد. تحلیل یافته ها از طریق تحلیل مسیر و با استفاده از نرم افزار ایموس 24 انجام شد و یافته های تحقیق نشان میدهد که هوش هیجانی افراد و نحوه ی ارتباط انها با مشتری میتواند بر میزان فروش شرکت های خصوصی استان کرمانشاه تاثیر گذاشته و همچنین فروش نقدی را به حداکثر برساند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایزدی، رومینا. (1400). مدلسازی عوامل موثر بر هوش هیجانی و مدیریت رفتار با مشتری و فروش نقدی در شرکت های خصوصی شهر کرمانشاه. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901883/fa

    Vancouver: کپی

    ایزدی رومینا. مدلسازی عوامل موثر بر هوش هیجانی و مدیریت رفتار با مشتری و فروش نقدی در شرکت های خصوصی شهر کرمانشاه. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901883/fa

    IEEE: کپی

    رومینا ایزدی، “مدلسازی عوامل موثر بر هوش هیجانی و مدیریت رفتار با مشتری و فروش نقدی در شرکت های خصوصی شهر کرمانشاه،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901883/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button