مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

511
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

347
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 اینترنت نیز قادر به انتقال پیام است و ابزار تبلیغاتی به شمار می آید, این رسانه مهم ترین قابلیت برتر آن نسبت به رسانه های سنتی, تعاملی بودن آن است. تبلیغات مبتنی بر اینترنت فرآیندی است که علاوه بر معرفی کالا و خدمات پس از فروش, سعی در ترغیب مشتریان از طریق ابزار اینترنت برای خرید دارد. این روش تبلیغاتی به دلیل سرعت بالا و هزینه کمتر, دربازاریابی انواع کالاها مورد توجه است. در این مقاله دیدگاه مرتبط با تبلیغات اینترنتی فرش برای اثربخشی آن بررسی شده است و اعتبار آن را بر اساس الگوی رفتار مصرف سنجیده شده است. اهمیت موضوع بدین جهت است که لازم است جایگاه فرش به عنوان یک کف پوش با تنوع تولیدات مصرفی, ابزارهای موجود و به روز تبلیغ, و با رویکرد تأثیر بر رفتار مصرف کننده بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد. این مطالعه به صورت اسنادی با ابزار گردآوری اطلاعات وداده های کتابخانه ای انجام شده است. محرک های محتوایی و ارتباطی هیچ کدام بر نگرش مصرف کنندگان تاثیرگذار نبوده اند که لازم است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضایی سورشجانی، احسان. (1401). تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/902065/fa

    Vancouver: کپی

    رضایی سورشجانی احسان. تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902065/fa

    IEEE: کپی

    احسان رضایی سورشجانی، “تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902065/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button