مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

118
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

72
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش مدیریت دانش بر مشتری مداری (موردکاوی: شرکت بیمه نوین استان همدان)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف این مقاله, ارائه رویکردی جهت درک مناسب از نقش مدیریت دانش بر مشتری مداری بوده تا از این طریق سازمانها بتوانند واکنش به موقع به فرصت ها و تهدید ها از خود نشان دهند. پژوهش با این سئوال اساسی شروع می شود که بین مدیریت دانش و مشتری مداری چه رابطه ای وجود دارد؟ مدل تحلیلی (مفهومی) پژوهش شامل مولفه های مدیریت دانش, و مولفه مشتری مداری می باشد. فرضیه های پژوهش به بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت دانش و مشتری مداری می پردازد. جامعه ی مورد بررسی نمایندگان, کارکنان و کارگزاران شرکت بیمه نوین استان همدان بوده است. با توجه به این مسئله که جامعه آماری کارکنان این تحقیق, جامعه ای محدود است, لذا در این پژوهش کل جامعه آماری برای نمونه گیری استفاده شده است. نرخ بازگشت پرسش نامه ها در حدود 90 درصد می باشد که مؤید همکاری مناسب نمونه انتخاب شده می باشد. در این مقاله رابطه مولفه های مدیریت دانش و مشتری مداری, برای اکتشاف عوامل بسط گویه های پرسشنامه از روش تحلیل مولفه های اصلی و روابط ساختاری مورد بحث قرار می گیرند. یافته های این پژوهش حاکی از تاثیرگذاری مدیریت دانش بر مشتری مداری می باشدکه با توجه به یافته ها می توان گفت که با توجه به شرایط سازمان, می توان سطح اهمیت هر عامل, مولفه و شاخص را تعیین کرد و الگوی مناسبی از مدیریت دانش ارایه داد. در نهایت, نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که بین مدیریت دانش و مشتری مداری در جامعه مورد مطالعه رابطه معناداری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پیرحیاتی، علیرضا، و قربانی، زانیار. (1401). نقش مدیریت دانش بر مشتری مداری (موردکاوی: شرکت بیمه نوین استان همدان). کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/902084/fa

    Vancouver: کپی

    پیرحیاتی علیرضا، قربانی زانیار. نقش مدیریت دانش بر مشتری مداری (موردکاوی: شرکت بیمه نوین استان همدان). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902084/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا پیرحیاتی، و زانیار قربانی، “نقش مدیریت دانش بر مشتری مداری (موردکاوی: شرکت بیمه نوین استان همدان)،” presented at the کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902084/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button