APA:
کپیدهقانی، علی. (1401). مطالعه اثرگذاری حمایت سازمانی ادرک شده بر کیفیت خدمات امور مشترکین و در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گسترش ارتباطات تالیا). کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی. SID. https://sid.ir/paper/902293/fa
Vancouver:
کپیدهقانی علی. مطالعه اثرگذاری حمایت سازمانی ادرک شده بر کیفیت خدمات امور مشترکین و در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گسترش ارتباطات تالیا). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902293/fa
IEEE:
کپیعلی دهقانی، “مطالعه اثرگذاری حمایت سازمانی ادرک شده بر کیفیت خدمات امور مشترکین و در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گسترش ارتباطات تالیا)،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902293/fa