APA:
کپیدهستانی اردکانی، مجتبی، و شیخ، محمود. (1398). مقایسه تمرینات انفرادی و مشارکتی بر یادگیری مهارت شنا در کودکان اوتیسم آسپرگر و با عملکرد بالا: نقش میانجی گر نورون های آئینه ای در شرایط پایه, مشاهده و اجرا. مجله علوم روانشناختی، 18(82 )، 1121-1130. SID. https://sid.ir/paper/92893/fa
Vancouver:
کپیدهستانی اردکانی مجتبی، شیخ محمود. مقایسه تمرینات انفرادی و مشارکتی بر یادگیری مهارت شنا در کودکان اوتیسم آسپرگر و با عملکرد بالا: نقش میانجی گر نورون های آئینه ای در شرایط پایه, مشاهده و اجرا. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1398؛18(82 ):1121-1130. Available from: https://sid.ir/paper/92893/fa
IEEE:
کپیمجتبی دهستانی اردکانی، و محمود شیخ، “مقایسه تمرینات انفرادی و مشارکتی بر یادگیری مهارت شنا در کودکان اوتیسم آسپرگر و با عملکرد بالا: نقش میانجی گر نورون های آئینه ای در شرایط پایه, مشاهده و اجرا،” مجله علوم روانشناختی، vol. 18، no. 82 ، pp. 1121–1130، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/92893/fa