مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

123
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

96
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد استراتژیک کسب و کار با توجه به نقش میانجی قابلیت های مدیریتی و جهت گیری بازار در شرکت شیرین عسل

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 شرکت ها می توانند به کمک جهت گیری کارآفرینانه و جهت گیری بازار و نیز افزایش مهارت های مدیران در جهت بهبود عملکرد کسب و کار خود گام بردارند. هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد استراتژیک کسب و کار با توجه به نقش میانجی قابلیت های مدیریتی و جهت گیری بازار در شرکت شیرین عسل می باشد. روش تحقیق این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر مدیران, کارکنان و مشتریان شرکت شیرین عسل می باشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر در نظر گرفته شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد و روایی و پایایی آن پیش از توزیع نهایی مورد تأیید قرار گرفت. در این تحقیق برای تجزیه و تحلیل داده های گردآور ی شده از نرم افزار Smart PLS استفاده شد. نتایج به دست آمده مؤید آن است که جهت گیری کارآفرینانه بر قابلیت های مدیریتی و جهت گیری بازار تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین جهت گیری کارآفرینانه, قابلیتهای مدیریتی و جهت گیری بازار بر عملکرد کسب و کار تأثیر مثبت و معناداری دارند. در نهایت نقش میانجی قابلیت های مدیریتی در رابطه بین جهت گیری کارآفرینانه و عملکرد کسب و کار و نقش میانجی جهت گیری بازار در رابطه بین جهت گیری کارآفرینانه و عملکرد کسب و کار به اثبات رسید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جهاندار، فاطمه، الوندی، پیمان، و دریکوند، محسن. (1401). بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد استراتژیک کسب و کار با توجه به نقش میانجی قابلیت های مدیریتی و جهت گیری بازار در شرکت شیرین عسل. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/949896/fa

    Vancouver: کپی

    جهاندار فاطمه، الوندی پیمان، دریکوند محسن. بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد استراتژیک کسب و کار با توجه به نقش میانجی قابلیت های مدیریتی و جهت گیری بازار در شرکت شیرین عسل. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949896/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه جهاندار، پیمان الوندی، و محسن دریکوند، “بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد استراتژیک کسب و کار با توجه به نقش میانجی قابلیت های مدیریتی و جهت گیری بازار در شرکت شیرین عسل،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949896/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button