مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

109
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

69
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی نقش آشفتگی محیطی و قابلیت های پویا بر مزیت رقابتی پایدار شرکت های صادراتی با توجه به بازاریابی کارآفرینانه در دوران بحران کرونا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف تاثیر بررسی نقش آشفتگی محیطی و قابلیت های پویا در مزیت رقابتی پایدار شرکت های صادراتی با توجه به بازاریابی کارآفرینانه در دوران بحران کرونا در شرکت های کوچک و متوسط صورت گرفته است. بنابراین در ابتدا گویه های آشفتگی محیطی, قابلیت های پویا, مزیت رقابتی پایدار و بازاریابی کارآفرینانه شناسائی شده و سپس روابط بین متغیرهای شناسائی شده ارائه گردیده است. برای گردآوری داده های مربوط به سنجش متغیرهای تحقیق از یک پرسشنامه استاندارد استفاده شده است که در مجموع شامل 4 سازه, 16 سؤال است. برای بررسی روایی پرسشنامه از روش اعتبار محتوا استفاده شده است. برای محاسبه پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید و پایائی پرسشنامه در حد مطلوب <7/0 ارزیابی تعیین گردید. جامعه آماری این تحقیق شامل مدیران شرکت های صنعتی صادر کننده برتر است. پس از اطمینان از روائی و پایائی مقیاس های طراحی شده براساس محاسبات انجام شده, پرسشنامه ها در نمونه ای به حجم 196 نفر توزیع شد. برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده و تعیین روابط بین متغیرها نیز از مدل معادلات ساختاری بهره گرفته شد. همچنین تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و SMART-PLS صورت گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهد که در رابطه با فرضیات پژوهش, بازاریابی کارآفرینانه در رابطه میان آشفتگی محیطی و قابلیت های پویا با مزیت رقابتی نقش میانجی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، سیدمرتضی، و حکاک، محمد. (1401). بررسی نقش آشفتگی محیطی و قابلیت های پویا بر مزیت رقابتی پایدار شرکت های صادراتی با توجه به بازاریابی کارآفرینانه در دوران بحران کرونا. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/949910/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی سیدمرتضی، حکاک محمد. بررسی نقش آشفتگی محیطی و قابلیت های پویا بر مزیت رقابتی پایدار شرکت های صادراتی با توجه به بازاریابی کارآفرینانه در دوران بحران کرونا. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949910/fa

    IEEE: کپی

    سیدمرتضی موسوی، و محمد حکاک، “بررسی نقش آشفتگی محیطی و قابلیت های پویا بر مزیت رقابتی پایدار شرکت های صادراتی با توجه به بازاریابی کارآفرینانه در دوران بحران کرونا،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949910/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button