مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

161
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

93
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی مشتریان بانکی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه بالابودن کیفیت خدمت الکترونیک, کلید موفقیت هر بانک و موسسه مالی است که در محیط رقابتی جهانی تجارت الکترونیک فعالیت می کند. هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی کاربران بانک رفاه استان تهران است. برای این منظور کیفیت خدمات الکترونیکی بر اساس نظریه زتهامل, پاراسورامان و مالهوترا در هفت بعد و رضایت الکترونیکی بر اساس نظریه هوانگ و ونگ در شش شاخص تعریف و در این راستا دو فرضیه اصلی و یک فرضیه فرعی تنظیم شد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک رفاه استان تهران است که برابر با بی نهایت درنظر گرفته و در نتیجه نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران برابر 384 نفر تعیین شد. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه, اطلاعات حاصله با استفاده از روش های آماری توصیفی تلخیص و طبقه بندی و برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون پیرسون و فریدمن استفاده شد. نتایج حاصل بیانگر آن است که بین کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت الکترونیکی کاربران بانک مورد مطالعه رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین بعد حفظ اسرار شخصی کیفیت خدمات الکترونیکی بیشترین ارتباط را با رضایت الکترونیکی دارد و ابعاد؛ پاسخگویی, تأمین سفارش, جبران, تماس, قابلیت اتکاء, کارآیی در ترتیب بعدی قرار می گیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهرابی، مسعود، و فکری، حمیدرضا. (1401). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی مشتریان بانکی. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/949922/fa

    Vancouver: کپی

    مهرابی مسعود، فکری حمیدرضا. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی مشتریان بانکی. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949922/fa

    IEEE: کپی

    مسعود مهرابی، و حمیدرضا فکری، “بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی مشتریان بانکی،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949922/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button