مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

784
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

605
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

هوشمندی بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در محیط رقابتی امروزی, مدیران برای تصمیم گیری موثر به اطلاعات نیاز مبرم دارند. سیستم هوشمند بازاریابی این اطلاعات را در اختیار مدیران بازاریابی قرار می دهد. این شامل اطلاعات فعلی در مورد تحولات در محیط بازاریابی است که به مدیران در تهیه و تنظیم برنامه های بازاریابی کمک می کند. این اطلاعات را می توان از منابع بسیاری به دست آورد. سیستم هوشمند بازاریابی, یکی از زیر سیستم های مختلف سیستم های اطلاعات بازاریابی, اطلاعاتی را در مورد محیط بیرونی یک سازمان ارائه میکند و در نتیجه ریسک تصمیمگیری در شرایط عدم قطعیت را کاهش میدهد. مدیران بازاریابی با استفاده از اطلاعات به دست آمده از هوش بازاریابی می توانند در تهیه و اجرای برنامه های بازاریابی به نتایج بهتری دست یابند. در فرآیند جمعآوری اطلاعات, اطلاعات میتواند از منابع مختلفی ارائه شود که از کسب و کار به کسب و کار متفاوت است. افراد فروش, مشتریان, رقبا, کارمندان, اینترنت, نمایشگاه ها, سمینار ها, کنفرانس ها, مقالات و نشریات تجاری از جمله منابع مهم اطلاعات هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ترحمی، سیدمحمداسماعیل، و کشت گر، نفیسه. (1401). هوشمندی بازاریابی. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/949944/fa

    Vancouver: کپی

    ترحمی سیدمحمداسماعیل، کشت گر نفیسه. هوشمندی بازاریابی. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949944/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمداسماعیل ترحمی، و نفیسه کشت گر، “هوشمندی بازاریابی،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949944/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button