APA:
کپیرحیمی اقدم، صمد، صنوبر، ناصر، مهین تقی زاده، امیررضا، و حق وردی زاده، ابوالفضل. (1400). ارتباط اخلاق تجارت الکترونیک با قصد خرید الکترونیک: نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و نقش تعدیل گر بیانیه تضمین. اخلاق در علوم و فناوری، 16(1 )، 92-99. SID. https://sid.ir/paper/950789/fa
Vancouver:
کپیرحیمی اقدم صمد، صنوبر ناصر، مهین تقی زاده امیررضا، حق وردی زاده ابوالفضل. ارتباط اخلاق تجارت الکترونیک با قصد خرید الکترونیک: نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و نقش تعدیل گر بیانیه تضمین. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1400؛16(1 ):92-99. Available from: https://sid.ir/paper/950789/fa
IEEE:
کپیصمد رحیمی اقدم، ناصر صنوبر، امیررضا مهین تقی زاده، و ابوالفضل حق وردی زاده، “ارتباط اخلاق تجارت الکترونیک با قصد خرید الکترونیک: نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و نقش تعدیل گر بیانیه تضمین،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 16، no. 1 ، pp. 92–99، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950789/fa