APA:
کپیغلامی، نیره، فرخی استاد، مصطفی، و باباجانی محمدی، سعیده. (1399). نقش مولفه های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی مشهد). مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 85-102. SID. https://sid.ir/paper/951100/fa
Vancouver:
کپیغلامی نیره، فرخی استاد مصطفی، باباجانی محمدی سعیده. نقش مولفه های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی مشهد). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):85-102. Available from: https://sid.ir/paper/951100/fa
IEEE:
کپینیره غلامی، مصطفی فرخی استاد، و سعیده باباجانی محمدی، “نقش مولفه های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی مشهد)،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 85–102، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951100/fa